A Bruttó Conto Könyvelőiroda Kft. — bár ezen a néven csak harmadik éve létezik — immár 20 éve nyújt számviteli, bérrel kapcsolatos és irodai szolgáltatásokat. A korábban Bruttó-Profit Kft. néven működő vállalkozás tevékenysége a közelmúltban kereskedelmi profillal is bővült, ez pedig szükségessé tette a szétválást. Az új név azonban a régi minőséget takarja, azaz igyekszünk ügyfeleink számára továbbra is az elvárható maximális minőséget nyújtani , megbízásainkat a lehető legnagyobb gondossággal ellátni. Jelenleg öt főből álló csapatunk tagjai legalább 10 éve látnak el számviteli feladatokat, végeznek bérszámfejtést. Mindegyikünk mérlegképes könyvelői végzettséggel rendelkezik, és folyamatosan képzi önmagát. Manapság egy könyvelő nem is teheti meg, hogy ne kövesse figyelemmel az adótörvények és egyéb jogszabályok hektikus változását, bár ezt — tapasztalataink szerint — egyesek mégis megengedik maguknak. Mi azonban a rendszeres továbbképzéseken túl járatjuk a szakirodalmat, törvénytárakat, és a munkafolyamatokat úgy építettük föl, hogy azokban több ellenőrzési pont is szerepeljen. Ha mindezen túl mégis előfordulna, hogy egy partnerünk könyvelésének hatósági ellenőrzése során bírságot állapítanának meg, és a bírság felróható nekünk, úgy azt szó nélkül kifizetjük a partner helyett. Ez már rég óta így van, de még sosem volt rá szükség.
A gazdasági világválság természetesen nemcsak minket, de ügyfeleinket is megviselte. Ez sok esetben jelentős árbevétel csökkenést, piacvesztést, fizetési nehézségeket, és néhány esetben végelszámolás megindítását is jelentette. Azon felül, hogy 2010. óta évente még az infláció mértékével sem emeltük árainkat — és ezzel átvállaltuk a nehézségek egy részét, — sőt, elengedtük az olyan, korábban átterhelt költségeket, mint például a postaköltség, a felhasznált irodaszerek vagy a fénymásolás díja, a továbbiakban igyekszünk olyan irányba változtatni az arculatunkat, hogy ki tudjunk alakítani egy erős, egymásba kapaszkodó és egymásban megbízó vállalkozásokból álló csoportot.
Ennek egyik halmaza a partnereink (ügyfeleink) sokasága, akik külön-külön mind arra törekszenek, hogy piacaikat bővítsék vagy, hogy egyáltalán megmaradjanak. A másik oldalon igyekszünk bővíteni azt a megbízható ügyvédi irodákból, pályázatfigyelő és -író cégekből, pénzügyi tanácsadókból, irodaszer-gyártókból és egyéb profilú vállalkozásokból álló kört, akik nemcsak számunkra, de partnereink számára is minőségi és megfizethető szolgáltatást nyújthatnak. Középen pedig mi vagyunk, akik arra törekszünk, hogy partnereink megtalálják a kapcsolatot az ajánlott szolgáltató vállalkozásokkal és egymással, remélhetőleg mindenki legnagyobb megelégedésére. Itt azonban nem állunk meg. Folyamatosan tájékoztatjuk ügyfeleinket az aktuális törvényi változásokról, vállalkozásuk aktuális állapotáról, új pályázati lehetőségekről és sok minden másról is, figyelve arra, ezek közül melyek lehetnek hasznosak az egyes partnereinknek. Senki sem szeret oldalakon keresztül számára haszontalan szöveget olvasni.
Fő jelmondatunk, hogy "Velünk mindent meg lehet beszélni", legyen szó speciális munkafolyamatokról, átvállalt teendőkről, szolgáltató cégek felkutatásáról vagy akár a könyvelési díjunkról. Nem hiszi, hogy ilyen létezik?